niedziela, 8 września 2013

Reaktywacja? Wkrótce!

Hej!
Odwykłam od bloggera i od mojego bloga...
Dawno coś tutaj pisałam za co baaaardzo przepraszam!
Mam nadzieję, że ktoś jeszcze o mnie pamięta i o moim blogu :)
Już od tygodnia jestem uczennicą trzeciej klasy gimnazjum,
czyli jednej z najbardziej pracowitych w całym okresie nauki (chyba)
ALE
postanowiłam wrócić do pisania! Mam wielką nadzieję, że niedługo
pojawi się kolejny rozdział mojego opowiadania. 
Pod moją nieobecność liczba wejść jak i obserwatorów znacznie wzrosła, co jest nieco dziwne
ale i bardzo miłe, dziękuję! See you very very soon, Lexi

4 komentarze:

  1. Żyjesz myśląc, że masz całą wieczność na rozpatrywanie najróżniejszych spraw. Nie zdajesz sobie jednak sprawy, że jedna chwila potrafi zniszczyć wszystko. Sprawić, że jakiekolwiek jutro przestaje istnieć. Przewrócić twoje życie do góry nogami, pokazując ulotność chwil. Zdajesz sobie sprawę z tego, jak wiele miałeś, gdy jedyne co trzymasz w swoich ramionach to wspomnienia.
    Zayn stracił wszystko, co miało dla niego znaczenie. Ronnie odeszła, a on nie mógł nic na to zaradzić. Czy uda mu się ją odzyskać? Czy może już na zawsze będzie musiał zapomnieć o ukochanej, nie mając pojęcia, co zrobił nie tak?

    Zapraszam na bloga www.when-i-was-your-man.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sory za spam, jeśli nie chcesz wejść po prostu usuń mój komentarz. No bo kto lubi spam?

    Treść:
    Siedemnastoletnia Daisy ma powody do radości: właśnie zdała egzaminy, a Will, obiekt westchnień większości dziewczyn w szkole, jest zainteresowany właśnie nią.
    Ale dziwna bransoletka znaleziona na brzegu Tamizy wszystko zmienia. Bo za sprawą tego niezwykłego przedmiotu Daisy spotyka Harry'ego – uwięzionego pomiędzy życiem a śmiercią pięknego chłopaka, w którym zakocha się bez pamięci. Lecz im głębsze uczucie ich łączy, tym częściej Daisy zaczyna wątpić, czy Harry mówi jej prawdę. Zwłaszcza gdy odkryje coś, co przeczy jego słowom i wzbudza w niej lęk. I każe zadać pytanie, czego naprawdę chce jej widmowy ukochany…

    Adres: http://love-comes-with-time-story.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja tęż mam nadzieję, że szybko coś się pojawi x3
    A w międzyczasie zapraszam na
    www.czarno-biala-milosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz dalej *.* www.possible-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń